Wednesday, December 2, 2015

Gera pradžia pusę darbo

Visada sunku ką nors pradėti. Atrodo mintyse jau viskas sudėliota, pergalvota kaip viskas turėtų būti, bet... padaryti pirmą žingsnį vistiek labai labai sunku. Ir nedrąsu. Bet reikia. Juk kada jei ne dabar, tiesa? Aš pradėti rašyti blog‘ą norėjau jau labai seniai, bet vis nerasdavau konkrečios srities apie ką tas mano tinklaraštis galėtų būti. Ir štai šį rudenį važiavau troleibusu iš paskaitų į bendrabutį ir galvojau- koks dalykas gyvenime mane labiausiai džiugina? Ir staigi atėjo atsakymas. Juk tai... maistas! Niekaip niekaip negaliu atsispirti skaniam maistui. Kaip kiti beveik visus savo pinigus išleidžia kavai, cigaretėms, aš juos išleidžiu sushi ir alyvuogėms (ir blog‘o pavadinimas toks, nes man labai patinka alyvuogės)... Ir net mano vaikinas kai mes susipykstam, atsiprašydamas man neša ne gėles ir šokoladą, o ...pakelį džiovintų pomidorų. Ir tada visi pykčiai savaime išgaruoja. Tai štai kokia ta mano meilė maistui. Bet prisipažinsiu nesu aš jokia kulinarijos žinovė ir meistrė ir mano nuotraukos nebus kaip iš aukščiausio lygio kulinarinio žurnalo, bet mane virtuvė labai domina ir noriu daug mokytis, pažinti, ragauti ir kitaip tobulėti šioje srityje (Bet nenustebkite jei čia rasite ir visai su kulinarija nesusijusių dalykų ). Taigi, iki pasimatymo kituose įrašuose!

No comments:

Post a Comment